Mensen behandelen op betere wijze dan zij doen

God onze Vader,
Ik ben er bewust van dat ik geen echo mag zijn
van de wijze waarop mensen mij behandelen.

Geef dat mijn innerlijke zodanig bijgeschaafd wordt
dat ik een vat vol liefde wordt
en dat ik de mensen in mijn omgeving op de juiste wijze zal behandelen

About Christadelphians

Free Christadelphians or Brothers and sisters in Christ, living in Belgium, European Union. - Vrijë Christadelphians of Broeders en zusters in Christus wonende in België in de Europese Unie.
This entry was posted in Gebed and tagged , . Bookmark the permalink.

Laat een Reactie achter - Leave a Reply

